SOSYAL AĞLAR

Digital Age | 13.04.2022 - 11:44

TikTok’un reklam geliri Twitter ve Snapchat’in reklam gelirlerinin toplamını aşabilir

Çin menşeili uygulama TikTok'un reklam gelirlerinin üçe katlanması bekleniyor.

Insider Intelligence adlı araştırma şirketine göre TikTok’un 2022 yılı reklam gelirlerinin neredeyse üç katına çıkarak hem 11 milyar doları hem de Twitter ve Snapchat’in reklam gelirlerinin toplamını aşması bekleniyor. TikTok, halihazırda dünyanın en popüler sosyal medya uygulamalarından biri konumunda. Uygulamanın 1 milyardan fazla aktif kullanıcısı bulunuyor.

Twitter ve Snapchat’in sırasıyla 5,58 ve 4,86 milyar dolar reklam geliri elde etmesi bekleniyor. TikTok’un açıklaması beklenen reklam geliri ise 11 milyar doların üzerinde. Uygulama Çin menşeili olmasına rağmen, bu meblağın yaklaşık 6 milyar dolarının ABD kaynaklı olması bekleniyor.

Kaynak: TikTok’s ad revenue to surpass Twitter and Snapchat combined in 2022 – report – Reuters