Skip to main content

TikTok, en az bin takipçisi olan kullanıcılarının katılarak gelir elde edebilecekleri yeni bir reklam modeli geliştirdiğini duyurdu.

TikTok, ismi Türkçeye markalı görev olarak çevrilebilecek Branded Mission adlı yeni reklam modelini duyurdu. On sekiz yaşın üstünde ve en az bin takipçiye sahip olan TikTok kullanıcıları bu reklam modeli sayesinde markalar ile bir araya gelerek gelir elde edebilecekler.

TikTok, Branded Mission ile kullanıcılarının ürettikleri içerikleri alarak bu içeriklerden reklamlar üretebilecek, reklamcılar başlatacakları kampanyalar ile kullanıcıları markalar için içerik üretmeye teşvik edebilecek. Markalar, bir başka deyişle reklamverenler içerik ilanı oluşturabilecek, TikTok topluluğuna sunabilecekler. TikTok kullanıcıları ise paylaşılan bu ilanlar çerçevesinde içerik üretebilecekler.

TikTok, bu içerik üretim yönteminin kullanıcılara trafik ve maddi kazanç sağlayacağını aktarırken, bu reklam modelinin testlerine de başladı.

Kaynak: TikTok’s new ad product gives creators a chance to partner with marketers on branded content – TechCrunch