Skip to main content

TikTok, uygulama içinden alışveriş yapmayı mümkün kılan “Trendy Beat” adlı yeni bir özelliği test ediyor.

TikTok, kendi ürünlerini satarak e-ticaret alanına da giriş yapıyor. Şirket, “Trendy Beat” adlı özellik ile kullanıcıların uygulama içinden alışveriş yapmasını sağlayacak.

İlk olarak Financial Times tarafından duyurulan özelliğin, şu anda İngiltere’de test edildiği ifade edildi. Şirket Perşembe günü TechCrunch’a, yeni e-ticaret girişiminin ABD’de test edilmediğini ve şu anda markaların platformda ürün satmasına izin veren TikTok Shop teklifine yeni satıcılar eklemeye odaklandığını söyledi.

Şirket, TikTok Shop ile markaların ürünlerini doğrudan uygulama içinden satmasına olanak tanıyor ancak bu yeni özellikle TikTok kendi ürünlerini satacak. Financial Times’ın haberine göre, ByteDance’in sahibi olduğu video uygulamasında kendi ürünlerini satmaya başlama planı şirket içinde “Project S” olarak adlandırılıyor.

Kaynak: TikTok looks to challenge Amazon and Shein with new e-commerce initiative – TechCrunch