Skip to main content

TikTok Reklam Ödülleri’ne son başvuru tarihi 6 Eylül 2024.

TikTok’un en sevilen etkinliklerinden “TikTok Reklam Ödülleri” bu yıl ilk kez METAP (Suudi Arabistan, BAE, Katar, Mısır, Türkiye, Güney Afrika ve Pakistan) bölgesinde düzenleniyor. En özgün, yaratıcı, yenilikçi, eğlenceli ve ilham veren reklam kampanyalarının yarışacağı TikTok Reklam Ödülleri için başvurular başladı.

Konuyla ilgili konuşan TikTok Küresel İş Çözümleri, Ortadoğu, Türkiye, Afrika, Orta ve Güney Asya Genel Müdürü Shadi Kandil, ‘TikTok Reklam Ödülleri METAP’ın sınırları zorlayan, kitleleri etkileyen ve anlamlı bir etki yaratmayı başaran kampanyaları öne çıkarmayı amaçladığını belirterek METAP bölgesinden gelecek başvuruları görmek için sabırsızlandıklarını ifade etti.

TikTok’un paylaştığı bilgilere göre bölgedeki üstün yetenekleri ve yenilikçi bakış açısını ödüllendirme hedefiyle düzenlenen ve METAP bölgesindeki tüm marka ve ajanslardan gelen başvurulara açık olan TikTok Reklam Ödülleri, başarılı TikTok kampanyalarını temsil eden 6 ana kategoriden oluşuyor. Bu kategoriler şöyle:

  • Benim için yaratıcı: Fikir ve stratejiye odaklanan bu kategoride, yaratıcılığın sınırlarını zorlayarak TikTok’ta ilk kez yapılan ve etkili sonuçlar elde eden marka ve ajanslar ödüllendiriliyor.
  • Ana odak, topluluk: İçerik üreticilerini ve topluluğu en iyi şekilde değerlendiren çalışmaların ödüllendirildiği bu kategoride, içerik üreticilerinin tarzlarını kampanyaya kusursuz bir şekilde entegre etmesi bekleniyor.
  • Düşük Bütçeyle Lüks: Bu kategoride sınırlı prodüksiyon bütçesini hem ücretli hem de organik içerikler için en yaratıcı şekilde kullanan kampanyalar ödüllendiriliyor.
  • Sesi Açın Lütfen!: TikTok’ta sesin farklı kullanımları ve aynı şekilde sesin kullanımına yönelik yaratıcı yaklaşımlar bulunuyor. Bu kategoride de ses unsurunu yaratıcı fikirlerin çıkış noktası olarak kullanan kampanyalar ödüllendiriliyor.
  • Trend Belirleyici: Bu kategori, markaların ve ajansların TikTok aracılığıyla reklamcılığa yeni bir bakış açısı getirerek, yenilikçiliği ve kitleleri etkileme gücünü ortaya koyabilecekleri bir alanı ifade ediyor.
  • Halkın Seçimi: Ödül töreni davetlilerinin oylarıyla seçilecek olan ‘Tüm Zamanların En İyisi’ ödülü, üstün yaratıcılık sergileyen, medya hedeflerine ulaşarak etkin bir çalışma gösteren en iyi kampanyaya verilecek. ‘Halkın Seçimi’ ödülü, TikTok trendlerinden yararlanan, bunu yaparken kullanıcıları eğlendiren kampanyaları takdir etmeyi amaçlıyor. Altı ana kategoriden herhangi biri için gönderilen tüm başvurular, otomatik olarak bu ödül için de değerlendirilmeye alınacak.

TikTok Reklam Ödülleri hakkında ayrıntılı bilgi ve başvuru için bu adresi ziyaret edebilirsiniz. Son başvuru tarihi 6 Eylül 2024 olarak belirlenen etkinlikte kazanan marka ve ajanslar, kasım ayında açıklanacak.