Skip to main content

Markaların fiziksel ürünlerden yola çıkarak NFT satışı yapmaya başladıkları günlerde, Tiffany & Co., aksi yönde ilerlemeyi tercih ederek CrytoPunks kolyelerinin satışına başladı.

Dünyanın en lüks mücevher markalarından Tiffany & Co., NFT pazarına giren pek çok markanın aksi bir yolu tercih ederek, CryptoPunks kolyeleri satmaya başladı. Bilindiği üzere pek çok marka, fiziksel ürünlerinden yola çıkarak tasarladığı NFT’lerin satışına başladı. Tiffany & Co. ise, halihazırda en popüler NFT koleksiyonlarından biri olan CryptoPunks ile yola çıkarak, NFT’leri kolyeleştirdi.

Her biri 50 bin dolara (30 ETH) satışa sunulan kolyeleri herkes satın alamayacak; zira Tiffany & Co., satışın sadece NFT’lerin sahiplerine yapılacağını belirtti. Ortalama satış fiyatı 200 bin dolar olan CyrptoPunks NFT’lerinin kolyelerinde en az 30 elmas ve değerli taş bulunacak; kolyeler klipslerinde 5 parça elmasın bulunduğu 18 ayar altın zincir ile gelecekler. CryptoPunks NFT koleksiyonu, 10 bin parçadan oluşuyor. Fakat Tiffany & Co., sadece 250 kolye üretecek.

Öte yandan, şirketin başkan yardımcılarından Alexandre Arnault, kolyelerden birinin fotoğrafını paylaştı. Twitter’da fotoğrafını paylaştığı NFT’nin görselini profil fotoğrafı olarak kullanan Arnault’un paylaşımında, kolyenin klipsinde elmas olmadığı görülüyor. Bu değişiklik, Arnault’un tercihi olabilir.

Daha önce 1 Nisan şakası olarak TiffCoin adında bir kripto para oluşturacağını açıklayan şirket, ünlü sanatçı Tom Sachs tarafından oluşturulan bir NFT’yi 380 bin dolara satın almıştı.

Kaynak: Tiffany is selling custom CryptoPunk pendants for $50,000 – The Verge