Teknosa bugün “Durum Buysa, Teknosa” sloganlı yeni reklam kampanyasını tanıttı. Bütün dijital mecralarda kamuoyuna açık olarak paylaşılan 226 bin adet datayı ‘sosyal dinleme’ tekniği ile araştıran Teknosa’nın yeni reklam kampanyasında, bu araştırmadan edindiği ‘Teknoloji tüketicisi ne yaşıyor, ne istiyor?’ sorularının yanıtları yer alıyor. Telefon, bilgisayar ve TV’den oluşan 3 ana kategoride gerçekleştirilen araştırmanın ortaya koyduğu veriler ışığında, tüketicilerin teknoloji yenileme ihtiyaçlarını ve teknoloji alışverişine sebep olan durumları tespit eden Teknosa, bu durumlardan eğlenceli hikayeler yaratarak, 3 yeni reklam filmi hazırladı. Filmler, günlük hayatta hemen hemen hepimizin başına gelen komik olayları merkezine alarak, yaşanan ihtiyaç durumlarını özetliyor ve Teknosa’yı adresliyor. Basın toplantısında bir araya geldiğimiz Teknosa Pazarlama Direktörü Ayşegül Bahçıvanoğlu markanın yeni reklam kampanyası ile ilgili sorularımızı yanıtladı.
Teknosa, bütün dijital mecralarda kamuoyuna açık olarak paylaşılan 226 bin adet datayı ‘sosyal dinleme’ tekniği ile araştırarak “Durum Buysa, Teknosa” sloganlı yepyeni bir reklam kampanyasına imza attı.
Yorumlar