Skip to main content

TCL, bu kez televizyonlarıyla Türkiye’de kullanıcılarının karşısına çıkıyor.

TCL‘in yeni nesil televizyonları, Bilkom aracılığıyla Türkiye’de satışa çıkıyor. TCL, pazar araştırma şirketi Omdia’nın 2019 yılı verilerine göre, adet bakımından dünyanın en büyük 2. TV üreticisi konumunda yer alıyor. ABD’nin en hızlı büyüyen TV markası olan TCL, Mart ve Temmuz 2019 verilerine göre buradaki satış adetlerinde 1. sırayı aldı. Avrupa’da da büyümesini sürdüren marka, GfK verilerine göre Fransa’da 2019 yılının ilk üç çeyreğinde pazar payı bakımından 3. oldu.

TCL TV’ler, Android işletim sistemli olmasının yanı sıra AI-IN teknolojisi ile yapay zeka kullanıyor. QLED görüntü teknolojisi destekleyen ürünler, dinamik kontrast ve geniş görüntü açılarıyla öne çıkıyor.

İşbirliği hakkında konuşan Bilkom Genel Müdürü Fikret Ballıkaya, “2 yılı aşkın süredir mobil ve giyilebilir aksesuar kategorilerinde ürünlerini Türkiye’deki tüketicilere sunduğumuz TCL, zengin TV ürün gamı ile her yıl dünyanın dört bir yanında milyonlarca tüketiciye ulaşıyor. ‘Türkiye’nin dijital yaşam koçu’ olarak, TCL TV’nin yüksek teknoloji sunan ürünlerini, erişilebilir fiyatlarla ve yerli üretim farkıyla Eylül ayında tüketicilerle buluşturacak olmanın heyecanı içerisindeyiz.” dedi.

TCL Industries Holdings ve TCL Electronics CEO’su Kevin Wang ise”Bilkom ile yapmış olduğumuz işbirliği, tüketiciye daha yenilikçi değerler sunacaktır. TCL olarak globalde gerçekleştirdiğimiz başarılarından gurur duyuyor ve yapmış olduğumuz bu işbirliği ile önümüzdeki yıllarda Türkiye’de de başarılarımızı büyüteceğimize inanıyoruz.” açıklamasında bulundu.