Skip to main content

Su siparişi vermeyi sağlayan mobil uygulama BiSU, tek tuşla sipariş deneyimini market alışverişi için de uygulayarak kullanıcılarına “Bi’liste“ özelliğini tanıttı.

Su sipraişi uygulaması BiSU yeni online market hizmeti Bi’market’le büyümeye devam ediyor. İstegelsin ile yaptığı işbirliği ile 7000’den fazla ürün çeşidini BiSU uygulamasının içinde bulunan Bi’market’le kullanıcılarına ulaştıran BiSU sahiplendiği tek tuşla sipariş deneyimini market alışverişi için de uygulayarak kullanıcılarına “Bi’liste“ özelliğini tanıttı.

Yaklaşık son 5 senedir kullanıcılarının su siparişlerini 1 saniye içinde verebilmelerini sağlayan BiSU aynı deneyimi Bi’market’te oluşturduğu hazır alışveriş listeleriyle sağlayacak. BiSU kullanıcıları, diledikleri zaman Bi’liste’de bulunan hazır alışveriş listelerini kullanabilir ve tek tuşla siparişe dönüştürebilir. Yeni özellikle beraber kullanıcılar, market alışverişinde zaman kazanıyor. Bunun yanı sıra kullanıcıların karşısına yapacağı alışveriş konseptine göre hazır listelerin de çıktığını belirtelim.

BiSU kurucu ortağı Ergin Üner, Bi’market hakkında yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi, “BiSU konsepti olarak ekosistemde kabul görmüş olan “tek tuşla sipariş” deneyimini online market alışverişine adapte edebilmek için ekip olarak çok çalıştık. Kullanıcılarımızın hayatını daha da kolaylaştıracağımıza inanıyorum. Offline market alışverişi deneyiminden bağımsız tamamen yenilikçi ve tamamen online bu konsepti Türkiye’de ilk defa uygulayan marka olduğumuz için de oldukça mutluyum. Bi’market’le ilk ayımızda 87 bin 777 ürünü kullanıcılarımıza ulaştırdık. Hızla büyüyoruz ve hizmet verdiğimiz İstanbul, İzmit ve Ankara’daki kullanıcılarımızın alışveriş süreçlerini daha da kolaylaştırmayı hedefliyoruz, yakında farklı sürprizlerimiz de olacak. En kısa sürede BiSU’nun hizmet verdiği 35 şehirde de Bi’market’i kullanıcılarımızla tanıştırmak için sabırsızlanıyoruz.”