REKLAM & PAZARLAMA

DigitalAge | 13.02.2020 - 11:41

Oppo, Survivor’a sponsor oldu

Oppo, yeni dönemde “Survivor 2020” yarışmasına ana sponsor oldu.

Çin merkezli teknoloji üreticisi Oppo, bir yıl önce adım attığı Türkiye pazarında yükselişini sürdürüyor. Marka, Reno2 serisi için Sıla’nın ve ünlü isimlerin rol aldığı yeni reklam kampanyasından sonra şimdi de “Survivor 2020” yarışmasına ana sponsor oldu. Oppo’nun sunduğu Survivor 2020, 16 Şubat Pazar akşamı Ünlüler – Gönüllüler formatıyla ekrana gelecek.

Yeni sponsorluk anlaşmasını hakkında bir açıklama yapan OPPO Türkiye Genel Müdürü Weijian Zhou, şunları söyledi: “OPPO olarak küresel akıllı telefon pazarının lider markalarından biriyiz. 2019 yılında girdiğimiz Türkiye pazarında kısa sürede çok sevildik ve yüzde 10 pazar payına ulaşarak en çok ilgi gören akıllı telefon markalarından biri haline geldik. Kullanıcılarla yakaladığımız bu bağı daha da güçlendirmek istiyoruz. Bu nedenle reklam kampanyalarının yanı sıra sponsorluk yatırımlarına da ağırlık vermek istedik. OPPO’nun geleneğinde her zaman ses getiren adımları atma alışkanlığı vardır. Sponsorluk çalışmalarında da aynı strateji uyguluyoruz. Milyonlarca izleyiciyi ekran başına kilitleyen Survivor yarışmasına ana sponsor olduğumuz için çok mutluyuz. Bu sponsorluğun markamıza çok önemli katkılar yapacağına inancımız tam.”