İŞ DÜNYASI

Digital Age | 16.03.2022 - 12:38

Spotify’ın Barcelona ile imzaladığı sponsorluk anlaşması sonrası Camp Nou’nun adı değişecek

Camp Nou'nun ismi tarihinde ilk kez değişecek.

Spotify ile Barcelona’nın 310 milyon dolarlık bir sponsorluk anlaşmasına imza atmasının ardından Barcelona’nın stadı Camp Nou’nun adı tarihinde ilk kez değişecek. İspanyol gazete SPORT’a göre 350 milyon taraftarı bulunduğu düşünülen kulübün taraftarlarının sadece %1’inin kulüpte kaydının olması, üzerinde anlaşılan meblağı etkiledi. Zira bu sponsorluk anlaşması ile Spotify’ın taraftarların kayıt sırasında sağladıkları isim, e-posta ve diğer kişisel bilgilere erişimi olacak.

Stadın beklendiği üzere Spotify Camp Nou ismini alacağı açıklanırken, Spotify logosu da önümüzdeki yıl Barcelona formalarında yer alacak.

Spotify’ın bu anlaşmayı kullanıcılarının yeni sanatçıları keşfetmeleri için kullanacağı biliniyor. Şirketin stadyum içindeki dijital ekranları maçları izleyen kullanıcıların bulundukları lokasyonlara ve maçı izledikleri kanallara göre reklam gösterecek bir biçimde düzenlemesi bekleniyor.

Kaynak: Spotify buys naming rights on FC Barcelona’s massive stadium – The Verge