Finans dünyasının tüm bileşenlerinin buluşacağı, yenilikçi projelerin ve pazarlama başarılarının ödüllendirileceği Sardis Ödülleri’ne başvurular 5 Haziran itibarıyla başladı.
Global trendler doğrultusunda kurgusu her sene yenilenen Sardis Ödülleri; veri odaklı yaratıcılıktan teknolojinin yenilikçi kullanımına, dijital pazarlamadan pozitif sosyal etkiye kadar geniş bir yelpazede yer alan çalışmaları değerlendirecek.
İnovasyon Bölümü’nde yer alan, finansal kuruluşların; dijital platformlar, finansal teknoloji şirketleri ve teknoloji girişimleri gibi üçüncü partilerle gerçekleştirdikleri API bazlı işbirliklerini ödüllendiren kategorinin başlığı; Ekosistem Geliştiren İşbirlikleri olarak güncellendi.
Veri kullanımının finans sektöründeki başarılı sonuçlarını ödüllendiren Veri Stratejileri bölümünde ise; bu sene “Veriye Dayalı İnovasyon”, “Müşteri Deneyimi” ve “Kişiselleştirilmiş Finans Önerileri” olmak üzere üç kategori yer alıyor.
Chatbotlar, kişisel asistanlar, süreç optimizasyonu gibi alanlarda yapay zekâ ürünlerini ve işlemlerini kullanan projelerin yarıştığı; Teknolojinin Yenilikçi Kullanımı bölümünde bu senenin yenilenen kategorisi ise; finansal varlıkların yanı sıra KVKK kapsamındaki verilerin de güvende kalmasını sağlayan yenilikçi güvenlik çözümlerinin yarıştığı; Siber Güvenlik Uygulamaları.
Yaratıcılık bölümünde önceki senelerde olduğu gibi şu kategoriler yer alıyor: “Yaratıcı İletişim”, “Dijital Pazarlama” ve “Kurumsal İletişim”.
Pozitif Sosyal Etki Bölümü’nde ise önceki senelerde olduğu gibi, toplumsal, çevresel ve ekonomik sorunlara çözüm öneren, kamuoyundaki bilinç ve farkındalığı artıran çalışmalar yer alacak. Bu bölümde, kadınlara ve toplumsal cinsiyet ayrımına yönelik hayata geçirilen kurumsal sosyal sorumluluk projeleri de önemli bir yer tutuyor.
İnovasyon ve yaratıcılığı odağına alan, finans dünyasındaki değişime ayna tutan Sardis Ödülleri hakkında detaylı bilgiye ulaşmak ve başvuru yapmak için sardisawards.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Yorumlar