Skip to main content

Yayına alınan bu parodi çalışması, mükemmel tweet’i arayan markalara ışık tutuyor

Geçtiğimiz yıl Super Bowl’da bir tweet’le Oreo, sosyal medyada diğer markaların olmak isteyeceği yere ulaştı. Böylelikle, gerçek zamanlı pazarlama trendinde üst sınırı belirlemiş oldu.

Arby’s, Kit Kat gibi çok sayıda marka gündemi takip ederek; anında yaptığı paylaşımlarla gerçek zamanlı iletişimde ön plana çıkmayı başardı.

İşte buradan yola çıkarak; daima gerçek zamanlı “Reactvertising” oluştu.

Toronto merkezli John St. ajansının konu endüstride trend belirlemek olduğunda artık bu konuda uzman olduğunu söyleyebiliriz. ExFEARiental ve Catvertising’i yaratan ajans John St., bu kez daima gerçek zamanlı anlayışa sahip “Reactvertising” ile karşımızda.

Videoda konuşan bir kreatif çalışan, önceleri bir şey ortaya çıkarmak için önce bir fikirle yola çıktıklarını sonra onu sunduklarını belirtiyor. Ancak kısa zaman içinde asıl olanın komik ya da zeki olmak değil; önemli olanın hızlı olmak olduğunu anladıklarını anlatıyor.

Hızlı olmak için de buldukları çözümü şöyle anlatıyor:“Artık aklımıza ne gelirse onu yazıyoruz.

Ortaya çıkan bu eğlenceli çalışma, gerçekliği de esprili bir şekilde sunmaktan geri kalmıyor.

Pazarlamacılar için faydalı olabilecek şu notu belirtmekte fayda var:

“Reactvertising ile yalnızca ilgiyi toplamıyor; aynı zamanda markanızın ilginç olduğuna dair bir illüzyon yaratıyorsunuz.”

Kaynak: Fast Company