Skip to main content

Peak’in ses getiren reklam kampanyasının Audi’nin 2017’de yayınladığı “Safety Code” çalışmasına olan benzerliği tepki toplamıştı. Marka konuyla ilgili olarak bir açıklama yaptı.

Peak, dün akşam 21:30’da 41 televizyon kanalında aynı anda yayınladığı reklamla dikkatleri çekmişti. Medina Turgul DDB tarafından hazırlanan reklam filmi, Audi’nin Safety Code “Güvenlik Kodu” reklam filmiyle benzerliği nedeniyle sosyal medyanın gündemine oturdu. Peak, reklam filmi hakkında Twitter’dan açıklama yaptı.

Peak, yaptığı açıklamasında reklam filmlerinin özgün olmadığını kendilerinin de herkesle birlikte öğrendiklerini, yaratıcı işlerde fikirlerin özgün olmasına verdikleri değerden ötürü de reklamları durdurduklarını belirtti. Açıklamada ayrıca yalnızca Medina Turgul DDB’ye değil, ajansın bağlı olduğu network hakkında da hukuki sürecin başlatılacağı ifade edildi.