Peak, dün akşam 21:30’da 41 televizyon kanalında aynı anda yayınladığı reklamla dikkatleri çekmişti. Medina Turgul DDB tarafından hazırlanan reklam filmi, Audi’nin Safety Code “Güvenlik Kodu” reklam filmiyle benzerliği nedeniyle sosyal medyanın gündemine oturdu. Peak, reklam filmi hakkında Twitter’dan açıklama yaptı.
Peak, yaptığı açıklamasında reklam filmlerinin özgün olmadığını kendilerinin de herkesle birlikte öğrendiklerini, yaratıcı işlerde fikirlerin özgün olmasına verdikleri değerden ötürü de reklamları durdurduklarını belirtti. Açıklamada ayrıca yalnızca Medina Turgul DDB’ye değil, ajansın bağlı olduğu network hakkında da hukuki sürecin başlatılacağı ifade edildi.
Ajans’la 3 aylık tüm görüşmelerimiz kayıt altında. Sadece Türkiye değil, Ajans’ın bağlı olduğu network’e Amerika’da da hukuki süreci başlatarak sonucu sizlerle paylaşacağız. #peak
— Peak (@PeakCom) 19 Şubat 2019
Yorumlar