İŞ DÜNYASI

Burcu Şahin | 08.01.2019 - 15:33

OPET’ten perakende hamlesi: ‘UltraMarket’

OPET, istasyonlarında yer alan "Fullmarket"lerini 1000’den fazla ürünün yer aldığı perakende zinciri "Ultramarket"e dönüştürüyor.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Türkiye’de akaryakıt sektörü markaları arasında yer alan OPET, önemli bir perakende hamlesine imza attı. Marka, Maslak Mehmetçik Vakfı OPET İstasyonu’nda düzenlenen basın toplantısında 1600’ü aşkın istasyonunda yer alan ‘Fullmarket’lerini, ‘Ultramarket’e dönüştüreceğini açıkladı.  Ultramarket’lerinde gıdadan kişisel bakıma, teknolojiden oyuncağa, ev gereçlerinden oto aksesuarına kadar pek çok farklı kategoride ürünü bünyesine katan OPET, tüketicilere ihtiyaçlarını tek çatı altında sunmayı hedefliyor.

Akaryakıt istasyonlarını günün her saatinde her türlü ihtiyacın karşılanabileceği yaşam alanları haline getirecek dönüşüm kapsamında; “in bakery by Divan”, “Koçtaş”, “Starbucks on the go”, “Lipton”, “Dardanel Mister No”, “Rossmann”, “Automix” ve “TTec” gibi markalarla işbirliği yapan OPET, yıl sonuna kadar 100 istasyonunu birer perakende noktasına dönüştürmeyi planladığını duyurdu. Değişim kapsamında Temiz Tuvalet Kampanyası ile birlikte OPET tuvaletlerine, çocuk ve aile tuvaletleri de ekleniyor.

Basın toplantısı; OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, Divan Grubu Ceo’su Richard Appelbaum, Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu ve işbirliği yapan diğer marka temsicilerinin katılımıyla gerçekleşti.

“100’e yakın istasyonumuzu perakende noktasına dönüştürmeyi planlıyoruz.”

OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca konu ile ilgili; “Yeni nesil market konseptimiz Ultramarket’lerimizle müşterilerimize sunduğumuz üstün hizmet anlayışımızı daha ileri taşıyor, yoğun trafikte ya da yolculuk sırasında tazelenme, yenilenme ve her türlü ihtiyacın karşılanacağı uğrak noktası olmayı hedefliyoruz” dedi. Ağca, bir akaryakıt dağıtım markasından fazlasını sundukları için müşterilerin kalbinde yer ettiklerini belirttiği konuşmasına şöyle devam etti: “ Bu değişim kapsamında ilk etapta İstanbul, Ankara, İzmir ve Balıkesir’de bulunan toplam 20 istasyonumuzu Utramarket’e dönüştürdük, bu yıl sonuna kadar ise 100’e yakın istasyonumuzu birer perakende noktasına dönüştürmeyi planlıyoruz. 2019 yılı içinde Antalya, Bursa, Manisa, Yalova, Adana, Mersin, Konya, Kayseri, Eskişehir, Kütahya, İzmit gibi Türkiye’nin her bölgesindeki istasyonlarımızda hızla bu değişimi gözlemleyeceğiz.” dedi.