İŞ DÜNYASI

DigitalAge | 06.06.2018 - 16:32

Ogilvy’de yeni dönem

Ogilvy, yeni bir organizasyon yapısı ve marka kimliği ile yola devam ediyor.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Ogilvy bir süredir “Yeni Dönem” adı altında devam eden dönüşüm yolculuğu kapsamında yeni bir organizasyon yapısı ve marka kimliğini hayata geçirdi. Bu dönüşüm süreciyle birlikte “Markaları Değerli Kılmak” üzere entegre bir yaratıcı ağ olarak hizmet vermeyi hedefleyen yeni misyonunu da kamuoyu ile paylaştı. Ogilvy markası bundan böyle alt birimleri olan Ogilvy & Mather Reklam ve Ogilvy PR’ın yanı sıra tüm alt markalarını tek ve bütünsel bir ortak kimlik, konumlandırma, müşteri hizmetleri modeli ile gelir tablosu altında bir araya getiriyor.

Bu tek ve birleşik yapı, beş ana temel üzerine inşa ediliyor:

Yeni organizasyon yapısı: Alt markalara sahip matris yönetimli bir holding şirketinden on iki uzmanlık dalı ve altı ana yetkinlik ile temsil edilen tek bir markaya dönüşüm.

Uzmanlık dalları: Yaratıcılık, Strateji, Süreç Yönetimi, Müşteri Hizmetleri, Veri, Finans, Teknoloji, Yetenek Yönetimi, İş Geliştirme, Pazarlama ve İletişim, İdari İşler ve Prodüksiyon

Yetkinlikler: Marka Stratejisi, Reklam, Müşteri Etkileşimi ve Satış, Halkla İlişkiler, Dijital Dönüşüm ve Ortaklıklar
Yeni danışmanlık hizmeti: OgilvyRED’in başarısı üzerine inşa edilen “Ogilvy Consulting”, dijital dönüşüm, büyüme, iş tasarımı ve inovasyon konularına odaklanarak ajans dahilinde yatay olarak hizmet verecek.

Yeni marka kimliği ve tasarım sistemi: Markanın “One Ogilvy” duruşunu yansıtacak şekilde yeniden tasarlanmış bir web sitesini da içeren yepyeni bir kimlik ve tasarım sistemi.

Yeni ortaklık modeli: Küresel bir ortaklık yapısı oluşturularak gerçek anlamda bütünleşmiş bir iş modelinin öncülüğü ve yönetimi üstleniliyor. Bu şekilde şirket içindeki liderliğin farklı pazarlar, yetenekler ve kuşakları içeren çeşitliliğinin Ogilvy markasını daha iyi temsil etmesi hedefleniyor.

Yeni küresel dijital platform: Bilgi paylaşımı, profesyonel gelişim ve özelleştirilmiş topluluk ağı aracı “Connect” sayesinde çalışanların eğitimi ve müşterilere en iyi hizmeti vermek üzere doğru ekiplerin bir araya getirilmesi amaçlanıyor.