REKLAM & PAZARLAMA

DigitalAge | 18.07.2019 - 11:20

Ogilvy İstanbul, Wanda Digital’i bünyesine kattı

Ogilvy İstanbul, Wanda Digital’i bünyesine kattığını duyurdu.

Ogilvy, bir süredir “Yeni Dönem” adı altında devam eden dönüşüm süreci kapsamında bünyesine Wanda Digital’i kattığını duyurdu.

Ogilvy İstanbul, Wanda Digital’in ajans bünyesine katılmasıyla, Ogilvy Global’in gelişmiş pazarlardaki en etkin yetkinlik alanlarından “Müşteri Etkileşimi ve Satış” (Customer Engagement and Commerce) hizmetini Türkiye’ye getirmeyi amaçlıyor. Markaların kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi inşa etmelerine destek sağlayan bu alan, yaratıcılık ile teknoloji ve verinin harmanlandığı, tüm kanallar üzerinden satış üzerinde ölçülebilir sonuçlara ulaşmak için birebir ilişkiler yaratmayı amaçlayan faaliyetleri içeriyor. Yeni dönemde, Ogilvy İstanbul’un iletişim çözüm ortağı olduğu markaların iş sonuçlarına ölçülebilir bir değer daha eklemek üzere Burçak Günsev, Müşteri Etkileşimi ve Satış yetkinlik alanını yönetecek. Burak Günsev ise “Teknoloji ve İnovasyondan Sorumlu Yönetici” olarak görev alacak.

WPP’nin Türkiye Ülke Başkanı Demet İkiler, WPP’nin yeni stratejisi doğrultusunda önceliklerinin sayıca daha az ancak verdiği hizmetler itibarıyla daha kapsayıcı ve daha güçlü yapılar kurmak olduğunu belirterek, “Üstelik bu hizmete müşterilerimiz tarafından kolayca erişilebiliyor olması lazım. Wanda’nın Ogilvy İstanbul bünyesine katılması WPP’nin yeni vizyonu doğrultusunda atılmış çok önemli bir lokal adım. Böylelikle ‘reklam-pazarlama ve dijital’ üçlüsü birleştiriliyor. Bu birleşme ile ajansların öncü yetenekleri daha etkili çözümler sunmak için ‘sinerji’ yaratacak. Oluşacak sinerji modern tüketiciye avantajlı fırsatlar yaratarak, markaların değerini artıracak” dedi.

Ogilvy İstanbul CEO’su Emine Çubukçu ise konuyla ilgili, “müşteri çağı” olarak tanımlanan bu dönemde markalar için hedef kitlesinin nabzını tutmak ve bu ritme göre çözümler üretmenin daha da önem kazandığını vurguladı. Çubukçu, “Bileşenleri her gün değişen bir ekosistem ile karşı karşıyayız. Bizim de markaların hedef kitleleriyle her temas noktasında deneyimi zenginleştirecek bir iletişim yaklaşımıyla iş ortaklarımıza hizmet sunacağımız bir yapıya evrilmemiz ve bu yapıyı her geçen gün daha da güçlendirmemiz gerekiyor,” dedi.