2016 mobil reklam harcama araştırma raporu verileri MMA Türkiye tarafından Digital Age Sumit 2017 Zirvesi’nde paylaşıldı.
2016 Türkiye Mobil Reklam Harcama Araştırması, MMA Türkiye sponsorluğunda Nielsen Türkiye tarafından gerçekleştirildi. Araştırma raporu, mobil reklam gösterim adetleri ve yatırım tutarlarının yanı sıra; tercih edilen kanallar, önce çıkan reklam tipleri, sektörel dağılımlar gibi veriler içeriyor. Raporda ayrıca, reklamlarda kreatif tiplerine göre harcama dağılımları ve gösterimler ile harcamaların karşılaştırılması gibi analizler, gerçek verilere dayandırılarak inceleniyor. Rapor, bu özellikleriyle, sektörün geleceğine yön verebilecek analizler içeriyor.
2016’da Türkiye’de mobil pazarlamanın durumunu ve mobil reklamcılıkta programatiğin yerini, Nielsen Türkiye, Genel Müdür ve MMA Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Tolon ile konuştuk. Video röportajımızı izleyebilirsiniz…
Yorumlar