Skip to main content

Microsoft, son işletim sistemi Windows 8’i piyasaya sürecek. Bu yılın sonunda ürün yelpazesini markalaşma içinde birleştirmeyi hedefliyor. Microsoft’un Marka Stratejisi Genel Müdürü Jeff Hansen, şirketin blogunda “Microsoft’un logosunu güncellemeyeli 25…


Microsoft, son işletim sistemi Windows 8’i piyasaya sürecek. Bu yılın sonunda ürün yelpazesini markalaşma içinde birleştirmeyi hedefliyor.
Microsoft’un Marka Stratejisi Genel Müdürü Jeff Hansen, şirketin blogunda “Microsoft’un logosunu güncellemeyeli 25 yıl oldu ve değişim için mükemmel zaman” şeklinde yazdı.
Ve ekledi: “Bu yeni sürümler dalgası, sadece en popüler ürünlerimizi yeniden tasarımlamakla kalmıyor, ayrıca Microsoft için yeni bir alanı simgeliyor. Bu yüzden logomuz, bu yeni başlangıcı görsel olarak vurgulamak üzere değerlendirilmeli.”

Microsoft, adını italik olarak benimseyerek logosunu en son 1987’de değiştirdi.  Windows’un logosuna benzer olan yeni logo, adının yalın versiyonu ile birlikte dört renkli kareler ekliyor. Neowin İnternet sitesi, buna benzer bir logonun Windows 95’in pazarlamasında kullanıldığına dikkat çekti.
Hansen, “Yeni logo, isim ve sembol olmak üzere  iki parçadan oluşuyor. Logo için, Segoe fontunu seçtik. Aynı fontu pazarlama iletişimiyle birlikte  kendi ürünlerimizde de kullanıyoruz.” şeklinde açıklamasına devam etti.
(Kaynak: Telegraph)