ETKİNLİK

DigitalAge | 11.05.2020 - 16:54

Mediacat Live: İletişimde Etik Performans

14 Mayıs Perşembe günü gerçekleşecek ikinci MediaCat Live buluşmasının teması “İletişimde Etik Performans”.

MediaCat önderliğinde düzenlenecek online mini konferans serisi MediaCat Live devam ediyor. Yeni bir tema çerçevesinde bir araya gelen sektör yetkilileri ve düşünce liderleri gündem dinamiklerine ışık tutarak; yaşanan kültürel, endüstriyel ve sosyolojik dönüşümlerin yönünü tayin ediyor. 14 Mayıs Perşembe günü gerçekleşecek ikinci MediaCat Live buluşmasında medyanın ve iletişim dilinin dönüşümüne odaklanıyoruz. Bu kez temamız “İletişimde Etik Performans”.

Covid-19 sonrası dünyada, hem medya hem de kültür tüketimimizde iş sonuçları bakımından etkili ve etkili olduğu kadar da toplumsal/çevresel açıdan sorumluluk sahibi olacak yeni iş modellerini masaya yatırıyoruz. Etkinliğin ücretsiz kayıt linkine buradan ulaşabilirsiniz.

Program

MediaCat Live: İLETİŞİMDE ETİK PERFORMANS

1. Bölüm 15:00 – 15:40

İLETİŞİMDE SAMİMİYET, ANLAM ve AMAÇ ARAYIŞI 

Hayat normale dönmeye başlıyor. Ancak marka amacını ve iletişiminin yeni etik sorumluluklarını; iletişimde hem reklamverenhem de reklamcı koltuğunda oturanların üstleneceği yeni toplumsal rolleri daha yüksek sesle konuşmaya başlayacağımız bir gerçek. Tüketicilerin daha iyi bir gelecek beklentisinin artacağı da… İletişimin ötesine geçecek bir iyilik kültürü, nasıl kurulacak?

14 Mayıs Perşembe15:00 – 15:40
Süre: 30 dakika
Soru&Cevap: 10 dakika 

  • Moderatör: İhsan Özçıtak; Kurucu, Deeper
  • Bediz Eker; VMLY&R, Group Strategy Director
  • Handem Çelenkler; Adidas Türkiye, Pazarlama Yöneticisi

2. Bölüm: 15:45 – 16:25

İÇERİK VE ETKİDE YENİ FORMÜLLER 

Mart ve Nisan aylarıyla birlikte medya ciddi bir dönüşümden geçmeye başladı. Dijital nüfusa yeni üyeler eklendi, yeni mecralar oluşmaya başladı ve reklamverenin iletişim karmasında birtakım değişiklikler yaşandı. Dönüşen tüketiciyle birlikte, içerik savaşları ve yeni format arayışları da hız kazandı. Döneme özel geliştirilen yanıtlar ne kadar etkili oldu; hangileri kalıcı olacak? Son dönemde yaşanan bu hızlı değişim, geleneksel ve dijital medyanın geleceğini nasıl etkileyecek?

15:45 – 16:25
Süre: 30 dakika  Soru&Cevap: 10 dakika

·Moderatör: Nüzhet Algüneş; Chief Media Officer, TBWA Istanbul
·Alemşah Öztürk; 4129Grey, CEO
·Mehmet İçağasıoğlu; The Walt Disney Company, Türkiye Medya Birimi, Genel Müdür Yardımcısı ve Satış Grup Başkanı
·Kına Demirel; Migros, Pazarlama İletişimi ve CRM Direktörü
·Yüce Zerey; Hepsiburada, CMO

3. Bölüm: 16:30 – 17:10

KÜLTÜREL HATTI KORUMAK

Evlerimize kapandığımız bu süreçte medya tüketimimiz arttı. Eğlence, sosyalleşme ve kültürel ihtiyaçlarımızı sosyal medya, streaming servisleri ve dijital ziyaretlerle giderdik. Ancak kültürün fiziksel, kolektif ve toplumsal yanı es geçilmemeli. Kültür tüketimi, bir arada yapıldığında, paylaşıldığında anlamlı ve kalıcı deneyimlere dönüşüyor. Kültür tüketiminin bireyselleştiği ve sanallaştığı bu günlerin ardından, eksik kalan toplumsal yönünü nasıl giderebiliriz? Kültür ve sanat kurumları, dijitalle nasıl rekabet edebilir? Canlı etkinliklerin geleceği nasıl kurgulanabilir? Tüm bu soruların yanıtı bu panelde.

16:30 – 17:15
Süre: 30 dakika  Soru & Cevap: 10 dakika

·Moderatör: Alev Kaynak; Kapital Medya, İçerik Direktörü
·Görgün Taner, IKSV Genel Müdürü
·Levent Erden
·Murat Abbas; Zorlu PSM Genel Müdürü
·Tuba Ünsal, Oyuncu
·Yekta Kopan, Yazar

Ücretsiz kayıt linkine buradan ulaşabilirsiniz.