Skip to main content

“Paha Biçilemez Sürprizler” projesinin sürprizlerini tanıtma amaçlı bir flashmob videosu hazırlandı

MasterCard sahiplerinin, şaşırtan ve gülümseten sürprizlerle buluşturan “Paha Biçilemez Sürprizler”projesinin, MasterCard’ın 21 yıldır sponsoru olduğu UEFA Şampiyonlar Ligi kapsamındaki fırsatlarına renkli bir senaryoyla dikkat çeken video, dijital mecralarda yayına girdi.

Bir alışveriş merkezinde çekilen video; farklı yerlerden enstrümanlarıyla çıkarak müzik yapan kişilerin görüntüleri ve yarattıkları melodiyle başlıyor. Duydukları müziğin, gittikçe yükselip daha fazla enstrüman katılarak, tanıdık bir besteye dönüşmesi ile şaşkınlığa düşen alışveriş merkezi misafirleri, birkaç dakika sonra olan biteni pür dikkat izlemeye, hatta konukların bazıları da müziğe ayak uydurmaya başlıyor.

Reklam filminin sonuna yaklaşırken, bu tanıdık melodinin UEFA Şampiyonlar Ligi marşı olduğu anlaşılıyor. Alışveriş merkezi ziyaretçilerinin bu müziğe odaklandığı ve bir koronun şarkıyı seslendirdiği görüntülerle tamamlanan video, izleyenleri şaşırtıp gülümsetiyor.

İstanbul Film Müzikleri Orkestrası ve Boğaziçi Caz Korosu dahil toplam 22 kişilik bir müzisyen ekip ve alışveriş merkezinin “gönüllü müzisyenlerinin” performansını şuradan izleyebilirsiniz:

Künye

Reklamveren: MasterCard
Reklamveren Yetkilisi: Ceren Türkben Kaya, Ayça Özol
Reklam Ajansı: Voden
VP, Kreatif & Strateji: Taylan Eker
Kreatif Direktör: Erdem Ateş
Stratejist: Burak Durmaz
Metin Yazarı: Hamit Dereçayır
Ajans Prodüktörü: Mert Bilen
Yönetmen: Emre Başaran
Marka Yöneticisi: Sezen Ahıskal
Art Direktör: Faruk Şişko
Yapım Şirketi: Hacıyatmaz Film
Mecra: Online