ETKİNLİK

DigitalAge | 04.03.2020 - 11:38

Marka deneyimini oyun deneyimi gibi tasarlamak

Digital Age Tech Summit 2020’de bu yılın öne çıkacak bölümlerinden biri de Gamification Europe Başkanı olan Pete Jenkins’in vereceği “Marka Deneyimini Oyun Deneyimi Gibi Tasarlamak” atölye çalışması olacak.

Digital Age Tech Summit, teknolojik dönüşüm, bilimsel ilerleme ve inovatif iş modelleri üçgeninde 14 Nisan’da Zorlu PSM’de ilham verici konukları ağırlamaya hazırlanıyor. Teknolojiyi odağına alarak güncellenen ismi ile 14. kez düzenlenecek ve bir kez daha dijital dünyanın en yaratıcı isimlerine ev sahipliği yapacak Digital Age Tech Summit’in fark yaratan seminer ve atölye çalışmaları bu yıl da farklı uzmanlık alanlarına hitap eden konu başlıklarıyla katılımcılarını bekliyor olacak. Bu yılın öne çıkacak bölümlerinden biri Gamification uygulayıcıları için yıllık konferans olan Gamification Europe’un Başkanı olan Pete Jenkisn’in vereceği “Marka Deneyimini Oyun Deneyimi Gibi Tasarlamak” atölye çalışması olacak.

Uzun vadeli müşteri sadakati oluşturmak, tüketici memnuniyetini artırmak ve olumsuz marka deneyim oranlarını düşürmek için yaratıcı oyunlaştırma stratejileri tasarlamak isteyenler için faydalı olacak atölye çalışması hem B2B hem B2C için tasarlandı. Bu atöyle çalışması etkili oyunlaştırma süreçlerinin ardındaki anahtar teorileri açıklayacak ve sektör profesyonellerine başarılı marka oyunlaştırması vakaları sunacak. Katılımcılarla birlikte, müşteri deneyimi yolculuğuna yönelik yaratıcı ve inovatif beyin fırtınası seansları düzenleyecek. Bu seanslar:

  • Oyunlarla nasıl güçlü engagement’lar yaratılabildiğinin kavranmasına,
  • Oyuncunun (tüketicinin) gözünden en iyi oyunlaştırılmış pazarlama vakalarını anlamaya,
  • Marka veya şirketinize özgü oyunlaştırılmış kampanya veya programlar geliştirmeye katkı sağlayacak.

Pete Jenkins’in yaklaşık üç saat sürecek atölyesi CMO’lar, tüketici deneyimi yöneticileri, insan kaynaklarının iletişim ve eğitim alanında çalışan uzmanlar, dijital dönüşüm liderleri ve inovasyonla stratejiden sorumlu tüm üst düzey profesyonellerin katılımına açık. Ayrıca etkinlikten ayrılanların çok değerli çıktılar elde edeceği workshoplar ve sosyal girişimlerin case’lerinin, VR/AR teknolojilerinin ve bir çok eğlencenin bulunacağı deneyim alanları ile etkinlik fark yaratacak.

Pete Jenkins kimdir?

Pete Jenkins oyunlaştırma konusunda uluslararası bir otorite,  uzun yıllardır oyun oynayan, başarılı bir girişimci ve öğretim görevlisidir. Gamification + Ltd’in CEO’su olarak, dünya çapındaki şirketlere iş zorluklarını çözmek için oyunlaştırma kullanımı konusunda rehberlik ediyor ve eğitiyor. Ocak 2019’da Birleşik Krallık Uluslararası Ticaret Bölümü’nden Ticaret Kurulu Ödülü’nü kazandı. Pete Jenkins ayrıca Gamification uygulayıcıları için yıllık konferans olan Gamification Europe’un Başkanı ve GamFed’in Onursal Büyükelçisidir (Uluslararası Oyunlaştırma Konfederasyonu). Pete, Brighton Üniversitesi’nde Öğretim Görevlisi olarak 11 yıldır Lisans ve yüksek lisans düzeyinde oyunlaştırma ve girişimcilik dersleri vermektedir.  Ayrıca King’s College London ve ESCP Avrupa’da Oyunlaştırma üzerine dersler veriyor.

Digital Age Tech Summit‘e katılmak için buraya, eklenen konuşmacıları takip etmek için ise buraya tıklayabilirsiniz.