14 Şubat 2017 E-ticarette müşteri ilişkilerinde chatbot kullanımı Chatbot’larin iyi hizmet verebilmesi için chatbot sürecinin de iyi tasarlanmış olması şart. Bu tür AI(Artificial… Tolga Yücel 0 Love0
13 Şubat 2017 Muhabbet etmenin yeni boyutu chatbot Chatbot’lar yaygınlaştıkça hukuki meseleler kaçınılmaz hale gelecek. Gökhan Ahi 0 Love0
09 Şubat 2017 Bir bot’ta aradığım 5 özellik Hepinizin bildiği gibi “bot”lar sanırım son 1 senenin en seksi 10 konusundan biri. Deniz Güven 0 Love0
08 Şubat 2017 Öğrenmenin melodisi Bir makine insanın yaptığı her eylemi, en az insan kadar iyi yapabilir mi? Erdem Aksakal 0 Love0
07 Şubat 2017 Dijital detoks 2016 ne yıpratıcı yıldı deyip geçtik, ama kaygılarımız kısa vadede azalacak gibi görünmediğinden yılın hemen… Cihan Salim 0 Love0
18 Ocak 2017 2017’de doğrudan bize dokunacak dijital iletişim trendleri Yılbaşı geleneğimizi bozmayalım; bilimsel katmanları güçlü olan tekno-trendleri yıl içi yazılarımıza bırakıp, Ocak ayında hepimizin… Cihan Salim 0 Love0
17 Ocak 2017 Bir dijitalcinin 2017 galaksi rehberi Son 1,5 yılda şirketlerdeki dijital liderler konusunu bolca işlemiştik. Artık dijital, sadece bir ekibin ilgileneceği… Deniz Güven 0 Love0
16 Ocak 2017 Teknoloji gezegeninde, nicelikten niteliğe doğru göçümüz başladı 2016’ya damgasını vuran eğilimlerde dünyaya karşı sorumluluk, akıllı tüketim, sahici deneyim, paylaşım, şeffaflık gibi kavramlar… Erdem Aksakal 0 Love0
13 Ocak 2017 İnternet ve sonrası: Biz bu hale nasıl geldik? 2017’ye henüz yeni girmişken istatistiklere baktığımızda, bundan 25 yıl önce internetle ilk tanıştığımız dönemlerde hayal… Gökhan Ahi 0 Love0
12 Ocak 2017 2017 için beklentimiz büyük 2016’da ülkemizde yaşanan birçok olay, maalesef tüketicilerin alışverişe eğilimlerini azalttı. Bu durum da, 2016’nın sektörümüz… Hakan Orhun 0 Love0
11 Ocak 2017 Geleceğin riski göçmenler mi, robotlar mı? Ülkelerin daha bugünden, teknolojinin yaratacağı yeni dünyanın olası hasarlarını azaltmak üzerine politikalara odaklandığını düşünürsek, gençlerimizi,… Tolga Yücel 0 Love0
27 Aralık 2016 Geleceğin şirketi Değişimi öngörmekten daha değerlisi, akla hayale gelmemiş kimi değişimler yaşandığında bunu komplekssizce kabul edip, kendisini… Erdem Aksakal 0 Love0
27 Aralık 2016 E-ticarette pazarlama stratejisi için 10 altın nokta E-ticarette başarı için çok sayıda önemli faktör var ancak bunların belki de en önemlilerinden biri… Hakan Orhun 0 Love0
26 Aralık 2016 Bir Brandweek Istanbul’un ardından geleceğin pazarlama köşeleri Sahip olduğunuz veriden katma değer üretebilmek için elinizde büyük fırsatlar var. Farkında mısınız? Tolga Yücel 0 Love0
26 Aralık 2016 Bankacılıkta kara ayna etkisi Dizi seyretmek DNA’mıza işlemiş; türü, tarzı fark etmiyor. Özellikle dizilere erişimi kolaylaştıran platform sayısı arttıkça… Deniz Güven 0 Love0