Skip to main content

Türkiye’nin en sevilen markaları ödüllerini Brand Week’te aldı.

Türkiye’nin Lovemark’ları araştırması Brand Week Istanbul’a taşındı. Toplam 17  kategoride en sevilen markalar Brand Week Istanbul sahnesinde ödüllerini aldı.

MediaCat ve Digital Age Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan’ın sunduğu törende ilk olarak sahneye yedi yıldır Türkiye’nin en sevilen markalarını belirlemek için kapsamlı araştırmalara imza atan Ipsos Türkiye’nin Marka Sağlığı İzleme ve Sosyal Dinleme Analizleri Lideri Özlem Bulut Sönmezyalçın çıktı. Sönmezyalçın’ın ardından Türkiye’nin en sevilen markalarına ödülleri verildi.

TÜRKİYE’NİN LOVEMARK’LARI 2019

  • Akaryakıt İstasyonu: Opet
  • Ambalajlı Su: Erikli
  • Banka: Ziraat Bankası
  • Beyaz Eşya: Arçelik
  • Bilgisayar: Casper
  • Bulaşık Deterjanı: Fairy
  • Cep Telefonu: Samsung
  • Futbol Takımı: Galatasaray
  • Giyim – Tekstil: LC Waikiki
  • GSM Operatörü: Turkcell
  • GSM Operatörüne Özel Mobil Uygulama: Vodafone Yanımda
  • Kahve: Nescafé
  • Makyaj: Avon
  • Otomotiv: Volkswagen
  • Paketli Kuruyemiş: Tadım
  • Sosyal Medya Platformu: Instagram
  • Süpermarket: Migros