Skip to main content

LinkedIn, platformda geçirilen zamanı artırmak için tamamen yeni bir alan olan oyun dünyasına giriyor.

İş dünyasında kişilerin profesyonel amaçlarla ağ oluşturmaları ve bilgi paylaşımında bulunmaları amacıyla kurulan ve geçen yıl itibarıyla 1 milyardan fazla üyeye ulaşan kariyer ve iş platformu LinkedIn, yepyeni bir alana; oyun dünyasına atım atmaya hazırlanıyor.

Microsoft’un sahibi olduğu LinkedIn, uygulama içi oyunlar sunarak insanların platformda geçirdiği zamanı artırmayı hedefliyor.

TechCrunch’ın haberine göre LinkedIn yeni bir oyun deneyimi üzerinde çalışıyor. Bu hamlenin arkasında ise Wordle gibi oyunların viral başarıya ve milyonlarca kullanıcıya ulaşması bulunuyor. Bunu yaparken bulmaca çılgınlığı dalgasından yararlanacak LinkedIn’in ilk üç oyun denemesi Queens, Inference ve Crossclimb adlı oyunlar olacak.

Uygulama araştırmacıları, LinkedIn’in uygulama içi oyun denemeleri yaptığı çalışmaları gösteren kodları bulmaya başladı. Bu kişilerden biri olan Nima Owji, X paylaşımında LinkedIn’in uygulama içi oyunlar üzerinde çalıştığını belirterek, “Birkaç farklı oyun olacak ve şirketler, çalışanlarının puanlarına göre oyunlarda sıralanacak. Bana göre oldukça havalı ve eğlenceli!” diye yazdı.

Bir LinkedIn sözcüsü, konuya ilişkin yaptığı açıklamada bulmaca tabanlı oyunlar üzerinde çalışıldığını doğruladı ancak henüz bir lansman tarihi olmadığını söyledi, ayrıca X’te paylaşılan görüntülerin son versiyonlar olmadığını da ifade etti.

Kaynak: LinkedIn plans to add gaming to its platform – TechCrunch