Futbol dendiğinde akla ilk gelen kanal olan LİG TV, Funtoro ve Hitit Medya ile yaptığı en son ortaklık ile maçları şehirlerarası yolculuğa taşımaya başlıyor.
Eskiden tek bir televizyonda ortak film izleyen şehirlerarası otobüs yolcuları, gelişen teknoloji ve interaktif eğlence hizmetleriyle yepyeni bir yolculuk anlayışı ile karşı karşıya. Interaktif ekranıyla eğlence hizmeti sunan Funtoro, Media on Demand (MOD) sistemlerinin kurulu olduğu otobüslerde, Hitit Medya tarafından içeriği yönetilerek yepyeni bir mecra olarak hizmet verecek. Sunduğu hizmetler arasında üç ayda bir güncellenen vizyon filmleri, tv kanalları, mp3 kayıtları, yolcular arasında oynanabilen interaktif oyunlar, internet ve RSS’e ek olarak birde LİG TV katkısıyla futbol maçları dahil edilecek.
Digiturk Satış Geliştirme Bölüm Yöneticisi Güran Nakıboğlu, 21 Kasım’da Çırağan Kempinski’de işbirliği ile ilgili basın toplantısında ki konuşmasında, müşterilerinin zamanlarını en iyi şekilde değerlendirmelerini sağlayarak taşımacılık sektörüne ivme kazandırmayı amaçladıklarını söyledi.
Hitit Medya Yönetim Kurulu üyesi Okan Sarıkaya ise, bu işbirliğinin henüz ilk adımını atmış olduklarını belirtti. Yakın gelecekte LİG TV ile sınırlı kalmayıp Digiturk’un tüm içeriğini sisteme dahil ederek, deniz otobüsleri ve demiryolları ardından Istanbul’daki taksi işletmerinde de aynı sistemi uygulamayı hedeflediklerini ortaya koydu.
Sistem için özel olarak yazılımı geliştirilen bu mecra, şimdilik 82 ayrı seyahat şirketinde, 2608 otobüste 120 bin ekran ile ayda 4 milyon 583 bin kişiye birebir ulaşırken, Futuro-Hitit Medya ve LİG TV ortaklığı ile kısa bir sürede bu rakamlarda ciddi artışlar bekleniyor.
Yorumlar