LG Optimus G Pro, 40 gün içinde toplam 500 bin adet ürün satışı elde etti.
LG Electronics, Optimus G Pro’nun Kore’de satışının başladığı günden bu yana, 40 gün içinde 500 bin cihaz satıldığını açıkladı. 1 Nisan itibariyle yapılan satış rakamı raporunda, Optimus G Pro’nun daha önce yapılan benzer ürün tanıtımlarına oranla iki kat daha yüksek bir satış grafiğine sahip olduğu belirtiliyor. 21 Şubat’ta tanıtılan Optimus G Pro, 3 farklı operatör ile birlikte günde ortalama 10 bin adet ürün satışına ulaştı.
Optimus G Pro Full HD IPS görüntüsü, sezgisel UX özelliği, tasarımı ve LTE teknolojisi sayesinde kullanıcılar tarafından ilgi görüyor. Diğer yandan, Optimus G Pro 5.5 inç ekranı ve Full HD IPS görüntü özelliği ile normal bir HD görüntüden 2 kat daha kaliteli görüntü sunuyor.
LG, bu ay içinde güncellenmiş Value Pack’i ile Optimus G Pro satışlarının daha artmasını bekliyor. Yeni modellerde, var olan ‘Akıllı Ekran’ teknolojisine ‘Akıllı Video’yu da ekleyecek olan LG ayrıca, gözle tanıma teknolojisine gelişmiş özellikler ilave etmeyi planlıyor.
Yorumlar