DIGITAL AGE TV

İŞ DÜNYASI

DigitalAge | 25.11.2019 - 13:44

LeasePlan’in hedefi; 2030’da tüm filosunu “0” emisyon salan araçlardan oluşturmak

LeasePlan Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Barbaros Aytar ile şirketin dijitalleşme yolcuğundan "0" emisyon stratejilerine kadar birçok başlıkta keyifli bir söyleşi yaptık.

Araç kiralama, şirketlere ihtiyaç ve bütçeleri doğrultusunda hizmet sunan güvenilir ve karlı bir işlem. Filonuz için seçeceğiniz araçları inceleyebildiğiniz, ihtiyacınız doğrultusunda değiştirebildiğiniz ve araçlara yönelik tüm masrafları önceden ön görebildiğiniz bir çalışma modeli sunan araç kiralama şirketleri, hem global hem de yerel birçok firma tarafından tercih ediliyor.  Öte yandan araç kiralama firmaları son dönemde yeni teknolojileri iş süreçlerine entegre ederek müşterilerine araç bulmadan ödemeye kadar pek çok hizmeti hızlı ve kolay bir şekilde elde bir edebilecekleri bir deneyim vadediyorlar. Fiyat, hizmet ve ek ürünler gibi tüm detaylara kiralama öncesinde ulaşabilmenin, aynı zamanda kiralama süresince de tüm ihtiyaçların dijital ortamda karşılanabilmesinin müşteri açısından önemi her geçen gün artıyor. Önceliğini bu alanlara yatırım yapmak yönünde kullanan sektör oyuncuları müşteriler tarafından daha fazla tercih ediliyor.

Dijitalleşmenin hakkını veren firmaların başında LeasePlan geliyor

Türkiye’de araç kiralama alanında dijitalleşmenin gerekliliği ilk fark eden şirketlerin başında LeasePlan Türkiye geliyor. 2012 yılından itibaren tamamen kendi geliştirdikleri bir alt yapıyı kullanan “tiklakirala.com” web sitesini açan firma, “Tıkla Kirala” ile tüm fiyat alma, araç seçme, teklif talep etme ve benzeri süreçleri yüzde 100 web sitesi üzerinden gerçekleştiriyor ve müşterilerinin sözleşme noktasına kadar her aşamaya web tabanlı çözümler bulmasını sağlıyor. Yine farklı markalar ve acentelerle yaptığı çalışma ortaklıklarını yürüttükleri ödüllü projesi, “LeasePlan İş Ortağım” platformunu da bu bağlamda sektör için ilham verici işlerden biri. LeasePlan Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Barbaros Aytar ile şirketin dijitalleşme yolcuğundan “0” emisyon stratejilerine kadar birçok başlıkta keyifli bir söyleşi yaptık.