2014 yılında, Ankara Microsoft İnovasyon Merkezi’nde kurulan büyük veri şirketi Kimola’nın, “Tüketici İçgörü Platformu” ücretsiz kullanıma da açıldı.
Kimola’nın şirket ortaklarından Beybin Esen, “İletişim sektöründe, tüketici araştırmaları, büyük bir zaman ve para yatırımı gerektiriyor. Kimola olarak bizim amaçlarımızdan biri de, her iletişimcinin en küçük markası için bile hızla ve kolayca, anlamlı verilere ulaşabilmesini sağlamak. Bu bağlamda, Tüketici İçgörü Platformu’muzda, bir çok markanın ortak hedef kitlelerini ücretsiz kullanıma açmanın heyecanını yaşıyoruz. Tüketici davranışlarının bu kadar hızlı değiştiği bir dünyada, markaların bu değişimin farkında olması ve tüketicilerini daha iyi tanımak istemesi, teknoloji odaklı şirketler adına umut verici.” dedi.
Kimola’nın Tüketici İçgörü Platformu’na ücretsiz giriş yaparak, “Sanatseverler”, “E-ticaret Tüketicileri”, “Kitap Kurtları” , “Seyahat Severler” ,“Teknolojiseverler” gibi farklı tüketici gruplarının, ilgilendikleri TV yayınlarından, ünlülerine, fenomenlerinden, etkileşime girdikleri markalara kadar geniş veri setlerindeki analizlerine ulaşılabiliyor. Kimola’nın yapay zekası tarafından oluşturulan tüketici içgörüleri, strateji odaklı marka ve ajansların medya satın alma kararlarından, iletişim ve içerik stratejilerine, ünlü seçimlerinden dijital kampanyalarında daha efektif sonuçlar almalarını sağlayan fenomen seçimlerine kadar derin içgörüler sağlıyor.
Yorumlar