UYGULAMA & YAZILIM

DigitalAge | 02.11.2018 - 10:02

iyzico’dan son kullanıcıları hedefleyen yeni mobil uygulama

iyzico, yeni mobil uygulaması ile son kullanıcıyı internetten alışverişin risklerine karşı koruma altına alıyor.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

iyzico, gerçekleştirdiği iyzievent 2018 etkinliğinde son kullanıcılara yönelik yeni uygulamasını piyasaya sürdüğünü duyurdu. iyzico’nun internetten alışverişlerinde asistan görevi gören mobil uygulaması, yaşanan güven sorunlarını ortadan kaldırarak e-ticaret pastasını büyütmeyi amaçlıyor.

iyzico’nun son kullanıcılara özel geliştirilen bu yeni mobil uygulama sayesinde kullanıcılar alışveriş yönetimi, kargo takibi ve 7/24 canlı destek özelliklerine kolayca ulaşabiliyor. iyzico mobil kullanıcıları tek tıkla alışveriş deneyimi için kredi kartlarını kaydetmenin yanı sıra, alışveriş sonrasında kargo takibini de uygulama üzerinden yapabilecek.

Yeni mobil uygulamayı karınca tasvirine sahip Zihni isimli maskotla ile ön plana çıkardıklarını belirten iyzico Kurucu Ortağı ve CEO’su Barbaros Özbuğutu konu hakkında şöyle konuştu, “Yeni uygulamamızı ve bu yeni dönemi, yeni logomuz, yeni maskotumuz ve yeni sloganımız ‘iyzico – işinize gelir’ ile karşılıyoruz. Türkiye genelinde, KOBİ’leri, genç girişimcileri, kadın girişimcileri ekonomiye kazandıran çok etkili bir ekosistem kurmanın gururunu yaşıyoruz.”

iyzico güncel rakamları
Özbuğutu konuşmasında iyzico’nun güncel istatistiklerine de yer verdi. 29 bin kurumsal üye işyeri ve yılda 25 milyon alışverişe olanak sağladıklarını söyleyen Özbuğutu, firmaların e-ihracat menzilini de arttırdıklarını belirtti. Açıklamaya göre iyzico, Türkiye genelinde e-ihracat yapan tüm şirketlerin menzil ortalamasını 3 bin 355 km’den yüzde 58’lik bir artış ile 5 bin 292 km’ye taşımayı başardı. Paylaşılan rakamlara göre son iki yıl içerisinde iyzico üye işyerlerinin yıllık satışı ortalaması ise 3,5 kat arttı.