Instagram bu hafta üç yaşına girdi. Artık dünyayı efektli fotoğraflar olmadan hayal etmek pek mümkün değil.
Fotoğraf ve video paylaşım sitesi bu süre içinde önemli yollar kaydetti. Instagram kendi resmi blogunda aylık kullanıcı sayısının 150 milyonu geçtiği bilgisi paylaşıldı. Ayrıca video paylaşım özelliğini ekleyen Instagram, Rusya’da ilk kez Instagram kullanıcılarının bir araya geldiği InstaMeet’i gerçekleştirdi.
Geçtiğimiz hafta Instagram, platformda reklamlara yer vereceğini duyurmuş, haber akışında istenmeyen reklamların kaldırılabileceğini belirtmişti.
webpronews.com’da yer alan habere göre; analiz firması TrackMaven, Fortune 500 şirketlerinin gerçekte Instagram’ı kendi marka tanıtımlarında nasıl kullandığına ilişkin bir çalışma yürüttü.
Çalışmaya göre; 123 seçkin markanın Instagram hesabı olduğu, yüzde 91’inin en az bir paylaşımda bulunuyor. 123 markadan 85’i ise araştırmadan önce 30 gün içinde platformu kullandı. Marka hesaplarına bakacak olursak; en çok takipçi sayısına sahip marka Nike olurken (2 milyonun üzerinde), Foot Locker ise en çok fotoğraf paylaşımında bulunan marka konumunda.
Yorumlar