Skip to main content

Müşteri odaklı hizmet veren ING Bank, ilk örneğini 2013 yılının Mayıs ayında hayata geçirdiği #BirTweetimeBakar kampanyası ile ihtiyaç kredisi faiz oranını müşterileri tarafından belirlemeye devam ediyor.

Geçtiğimiz Mayıs ayında değişen müşteri beklentilerine ve yaratıcı mecra kullanımlarına örnek olacak bir kampanyaya imza atan ING Bank, 25 Ağustos Pazar günü #BirTweetimeBakar kampanyasının devamını gerçekleştirecek. Twitter üzerinden gerçekleştireceği kampanya ile faiz oranının müşteriler tarafından belirlenmesini sağlayacak.

25 Ağustos Pazar saat 00.00 – 22:30 arasında sürecek olan kampanyada Twitter kullanıcılarının #BirTweetimeBakar hashtagiyle attıkları tweet sayısına göre ihtiyaç kredisi faiz oranı yüzde 0,99’dan düşmeye başlayacak. Kampanya sonrasında açıklanacak kredi faizi oranı 30 Ağustos’a kadar geçerli olacak. Kampanya boyunca tweet atan ve atmayan herkes bu faiz oranından yararlanabilecek. ING Bank’ın sunacağı bu ihtiyaç kredisi fırsatını değerlendirmek isteyenlerin şubelere gitmesi ya da ingbank.com.tr üzerinden başvurması yeterli olacak.