Skip to main content

İçerik pazarlama son dönemin en çok konuşulan pazarlama trendlerinden biri. Özellikle reklamların ikna edebilme gücünü giderek kaybettiği, müşterilerin marka mesajlarına karşı her geçen gün daha duyarsız kaldığı, hatta reklam içeriklerini gözardı edebilmeyi öğrendiği bir dönemde içerik pazarlamanın neden gittikçe daha popüler hale geldiğini anlamak çok da zor değil.

1933 – P&G radyo tarihine ‘Soap Opera’ deyimi kazandırdı

1930’lu yıllarda P&G farklı ürünleri için süreli radyo programları hazırlatmaya başladı. Bir toz sabun olan Oxydol için hazırlanan “Guiding Light” dizisi ise İngilizce’ye “Soap Opera” (Sabun Operası – Pembe dizi) terimini kazandırdı.

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9