Skip to main content

İçerik pazarlama son dönemin en çok konuşulan pazarlama trendlerinden biri. Özellikle reklamların ikna edebilme gücünü giderek kaybettiği, müşterilerin marka mesajlarına karşı her geçen gün daha duyarsız kaldığı, hatta reklam içeriklerini gözardı edebilmeyi öğrendiği bir dönemde içerik pazarlamanın neden gittikçe daha popüler hale geldiğini anlamak çok da zor değil.

2011 – Coca-Cola Content 2020’yi yayımladı

Coca-Cola önümüzdeki dönem pazarlama stratejilerinde içeriğin alacağı önemi anlatan ve bu dönem için içerik stratejileri hakkında bilgi veren Content 2020 videosunu yayımladı. Bu video içerik pazarlama stratejileri konusunda birçok markaya örnek oldu.

İçerik pazarlamanın kısa tarihini 8bit Dijital İçerik Ajansı Kurucu Ortağı Murat Kahraman Digital Age Şubat 2014 için kaleme aldı.

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9