1900 – Michelin Rehberi hayata geçti
Günümüzde restoran ve oteller konusunda önemli bir rehber kabul edilen Michelin Rehberi, otomobil lastiği üreticisi Michelin tarafından sürücülere konaklama konusunda yol gösterebilmek için ilk kez hazırlandı.
İçerik pazarlama son dönemin en çok konuşulan pazarlama trendlerinden biri. Özellikle reklamların ikna edebilme gücünü giderek kaybettiği, müşterilerin marka mesajlarına karşı her geçen gün daha duyarsız kaldığı, hatta reklam içeriklerini gözardı edebilmeyi öğrendiği bir dönemde içerik pazarlamanın neden gittikçe daha popüler hale geldiğini anlamak çok da zor değil.
Günümüzde restoran ve oteller konusunda önemli bir rehber kabul edilen Michelin Rehberi, otomobil lastiği üreticisi Michelin tarafından sürücülere konaklama konusunda yol gösterebilmek için ilk kez hazırlandı.
Yorumlar