UYGULAMA & YAZILIM

DigitalAge | 25.04.2019 - 13:52

Hopi’nin alışverişin hacmi 14 milyar TL’yi aştı

Alışveriş app’i Hopi, dördüncü yılına 7 milyon üye ile adım attı.

Boyner Grup’un 2015 yılı Nisan ayında tüketicilerle buluşturduğu alışveriş app’i Hopi, 7 milyon üyeye ulaştı. 130 üye markasıyla artık her 2 saniyede 1 alışveriş Hopi‘yle yapılıyor. Hopi üstünden yapılan toplam alışverişin hacmi ise 4 yılda 14 milyar TL’yi aştı.

Hopi, dördüncü yılına 7 milyon üye ile adım attı

Nisan 2015’te “alışverişin yeni icadı” olarak lanse edilen Hopi büyümeye devam ediyor. Nisan itibariyle 7 milyonuncu üyesini platforma eklemeyi başaran Hopi,  bugüne kadar 14 Milyar TL’lik alışverişte kullanıldı.

Mağaza ve internette her 2 saniyede 1 alışveriş Hopi ile yapılıyor
Kullanıcıların alışveriş alışkanlıklarını Türkiye’de üretilen “big data” ve “yapay zekâ” teknolojileriyle öğrenen Hopi, üyelerinin karşısına kişiselleştirilmiş tekliflerle çıkıyor. Bu sayede Hopi her gün milyonlarca üyesine özel kampanya ve ürünler sunabiliyor. Bu özelikleri ile üyelerinin alışveriş alışkanlıklarını değiştiren Hopi, dakikada ortalama 33 alışverişte, yani her iki saniyede 1 kez kullanılıyor.

Hopi ile bugüne kadar 63 milyon ürün satın alındı
Yeme içmeden teknolojiye, hazır giyimden ayakkabıya, havayolu ulaşımından eğlenceye, akaryakıttan kargoya kadar 130 marka ve 8 binden fazla noktada kullanılabilen Hopi ile bugüne kadar 63 milyon ürün satın alındı. Hopililer en çok tekstil ürünü, akaryakıt ve ayakkabı satın alırken, bunları restoran harcamaları takip etti.