Skip to main content

Guy Kawasaki, Twitter’da 800,000 takipçisi ile oldukça popüler bir figür. Twitter hesabı ile Alltop sitesini pazarlamak için kullanan Kawasaki, bu alanı tamamen bir pazarlama aracı olarak kullanıyor. Kendi işi ve…

Guy Kawasaki, Twitter’da 800,000 takipçisi ile oldukça popüler bir figür. Twitter hesabı ile Alltop sitesini pazarlamak için kullanan Kawasaki, bu alanı tamamen bir pazarlama aracı olarak kullanıyor. Kendi işi ve markası ile edindiği tecrbüleri kendi köşesinde paylaşan Kawasaki, Twitter’ı pazarlama aracı olarak kullanmak isteyen tüm kişilere şu tavsiyeleri veriyor:

1)    Twitter, bir iş sahibi için yalnızca bir araçtır. Bu sebep ile Twitter’a ayrılan vakit ve gösterilen bağlılık, olumlu sonuçlar olarak iş sahiplerine geri dönüyor .

2)   Her marka, Twitter’a promosyon duyuruları koyarak olumlu sonuçlar almayabilir. Böylelikle, Twitter’da müşterilere tam olarak hangi duyuruları hangi dozda yapılması gerektiğini öğrenene kadar deneysel olarak değişik teknikler ile strateji değiştirmek gerekebilir.

3)    Sizinle etkileşim haline geçen insanları takip etmek önemlidir. Bu iki amaca hizmet eder: hem kibarlık olarak önemlidir hem de o kişiler ile direkt olarak iletişim haline geçmeyi sağlar.

4)    Şirketlerin Twitter hesaplarını tek bir kişi yönetebilir. Bunu yöneten kişinin yoğun bir şekilde çalışması ve ne istediğini bilen bir patrona sahip olması yeterlidir.