Google, CFDA tasarımcılarıyla gerçekleştireceği, tüketiciye hem sorularını modacılara iletme hem de onların tasarımlarını eş zamanlı satın alma deneyimi sunmayı amaçlayan Google+ Hangout serisinin ilkini Diane von Furstenberg ile gerçekleştirdi. Von Furstenberg hem Google+ Hangout izleyicilerinin sorularını yanıtladı hem de sonbahar koleksiyonundan bazı parçalar hakkında bilgi verdi. Bu parçaların resimleri Hangout videosunun sayfasında sağ tarafta izleyicilere gösterildi, resimlere tıklayan izleyiciler giysileri satın alma şansını da yakaladı.
İtinayla hazırlanan program için her ayrıntı düşünüldü. Diana Von Furstenberg’in sorulara verdiği her cevaptan sonra bir model gelerek kıyafetleri tanıttı. Her modelin giydiği kıyafete uygun bir çanta seçen Von Furstenberg kumaşlar ve teknik detaylarla ilgili de bilgi verdi.
Program esnasında elde edilen satış hakkında bilgi verilmedi. Programın duyurulması amacıyla bir hafta önce yayınlanan tanıtım videosu Youtube’ta 2,3 milyon izleyiciye ulaşmıştı.
Diane von Furstenberg daha önce de Google’la işbirliği yapmış, 2012 New York Moda haftası için yapılan hazırlıklarda Google Glass’ı takarak yaptığı çekimler moda haftasında gösterilmişti. Mashable’a konuşan Diane von Furstenberg Google’la ilişkisinin çok eskiye dayandığını, kendisini şirkette konuşma yapmak üzere çağırdıklarında iyice geliştiğini, Google ürünlerini deneyimleme fırsatı yakalamaktan çok mutlu olduğunu ifade etti.
Yorumlar