TEKNOLOJİ

DigitalAge | 07.10.2019 - 14:26

Gökhan Sertsöz: “Oyunlaştırma müşterilerimize ulaşmak için en iyi araçlardan biri”

Bu yıl ikinci kez gerçekleşen Gamification Hackathon’un katılımcılarından BNP Paribas Cardif’in Banka ve Acente Sigortacılığı Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Sertsöz ile şirketin oyunlaştırma ile ilgili vizyonu üzerine konuştuk.

Londra merkezli Uluslararası Oyunlaştırma Federasyonu Gamfed’in Türkiye Temsilciliği olan tamamı gönüllülerden kurulu Gamfed Türkiye’nin 2.kez düzenlediği ‘Gamification Hackathon’ 27-28-29 Eylül tarihinde Bahçeşehir Üniversitesi Galata kampüsünde gerçekleşti. 17 firmanın iş hedefleriyle birlikte mentor olarak destek verdikleri etkinliğe 17 öğrenci kulübü katıldı. Öğrencilerden oluşan takımlar sadece İstanbul’dan değil ,Düzce, Sakarya, İzmir, Antalya, Bursa, Samsun, Ankara gibi bir çok farklı illerden katılımla 100’e aşkın oyunlaştırma gönüllüsünün bir araya gelmesiyle gerçekleşti. 27 Eylül Cuma akşamı 18:00’de açılış konuşması ve eğitimlerle başlayan etkinlik katılımcı ekiplerin tam 48 saat ara vermeden, iş hedefi veren firmaların sorunlarını çözmeye çalışması olarak kurgulandı.

Eğitim süreçleri için geliştirdiği oyunlaştırma projesi ile ikinciliği kazanan Denizli’li ekip Electro Fox’un destekçisi ve mentorü BNP Paribas Cardif bu yılki Hackathon’un katılımcı firmalarından biri idi. Biz de final gününü takip ettiğimiz bu etkinlikte BNP Paribas Cardif Banka ve Acenta Sigortacılığı Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Sertsöz ile bir araya geldik ve özel bir söyleşi gerçekleştirdik. Ayrıca GamFed Türkiye Temsilcisi Ercan Altuğ Yılmaz’ın da bu yılki Gamification Hackathon ile ilgili görüşlerini aldık.