Sonuçlar
‘The Gap in the Market’ KBC için son 16 yıldır düzenlenen en başarılı kampanya oldu. Duyarlılık seviyesi yüzde 12’ye ulaştı. Kampanya geleneksel hedeflerin ötesine taşındı. Düzenlenen çalışma, kriz sonrası dönemde insanları etkilemeyi başardı. Bölgelerde yer almayan işletmelerin eksikliği de milli bir sorun haline geldi ve siyasi gündem sorunları arasında yer aldı.
– Piyasada 171,157 açıklık tespit edildi (6 milyon kişi tarafından)
– Bankanın bulunduğu her kent veya kasabada ortalama 560 haber yer aldı.
– Kampanya sonucunda neredeyse 1500 yeni iş fikri oluşturuldu.
– İnternet sitesi de yeni iş kurmak isteyenler için başvuru kaynağı oldu.
Kampanyanın önemine ilişkin Gert Pauwels, şunları söylüyor:
“Kampanyanın uygulanırlığı ve geçerliliği toplum üzerinde de büyük etki yarattı. Kriz sonrası dönemde ekonomiyi ve girişimciliği canlandırdı. Ekonomik krizden çıkmamız için ihtiyacımız olan pozitif düşünce ve girişimcilik ruhuydu.”
Yorumlar