Radyo ve klasik PR
Kampanya fikri film ve yerel radio istasyonlarında açıklandı. Girişimcilere kendi fikirleriyle yola çıkmalarında yardım etmek üzere KBC, başarılı girişimcilerin hikâyelerini anlatan videolar oluşturdu. Kampanya, sosyal anlamda büyük bir başarıya ulaştı ve doğal bir PR oluşturdu.
Gazetelerin neredeyse hepsi bu hikâyeye yer verdi. Politikacılar ve ticaret birlikleri bu fikri yönetim kuruluna taşıdı. Aslında piyasada bu aracı girişimciliği cesaretlendirmek adına kalıcı hale getirmeyi önerdiler.
Gert Pauwels, PR üzerine şunları söylüyor:
Her gazetede bu konuyla ilgili bir yazıya yer verilmişti. Hatta bazılarında bu konuda birden fazla haber çıktı. Bizim bir gazeteyle bir anlaşmamız vardı ve diğerleri de bu haberi kullandı. Eğer hikâye hakkında konuşulmaya değerse, mutlaka bahsi geçer ve kampanyaya iyi bir etkisi olur.
Yorumlar