Skip to main content

Lacoste’un geleceğe yönelik düşünülen tişört versiyonlarında bir değişiklik için tek dokunuş yeterli. Timsah logosuyla tanınan Lacoste markası 80’inci yaşını Fransa’dan MNSTR ajansı tarafından yapılan reklam filmi ile kutluyor. Reklamda, tek…











Lacoste’un geleceğe yönelik düşünülen tişört versiyonlarında bir değişiklik için tek dokunuş yeterli.
Timsah logosuyla tanınan Lacoste markası 80’inci yaşını Fransa’dan MNSTR ajansı tarafından yapılan reklam filmi ile kutluyor. Reklamda, tek bir dokunuşla tişörtlerin rengini değiştirip onlara farklı bir form kazandırılabilen geleceğe yönelik kurgusal bir çalışmayı görebilirsiniz.
 
Uzun yıllardır polo yaka tişörtlerin yaratıcısı olarak kabul edilen Lacoste’un gelecekte polo yaka tişörtlerinin nasıl görüneceği ile ilgili videoyu buradan izleyebilirsiniz:
 
Giyilebilir teknolojilere diğer örnekler

Lacoste’un son çalışması, daha önceden sitede haberini paylaştığımız ‘Ballantine’s tshirtOS’ adı verilen programlanabilir tişörtten sonra yapılan bir reklam filmi olma özelliğini taşıyor. Ancak Ballantine’s akıllı telefonunuzun yerini alabilecek kendi süper ince LED ekranının yer aldığı Instagram için fotoğraf çekebileceğiniz, tweet’lerinizi okuyabileceğiniz tişört fikrini, yeteri desteği alırsa hayata geçirmeyi planlıyor. Fakat tişörtün nasıl yıkanacağı konusunda hala bir çözüm sunulmadı.
Ayrıca, AdAge’in haberine göre; Bloomingdale’in Microsoft ortaklığında oluşturulan ‘Printing Dress’ adı verilen bir başka ürün, New York Moda Haftası’nda tanıtılmıştı. Bu tasarımda; klavye ve devre kartlarının yanı sıra, tweet’leri görüntülemek için bir projektör ve düğmeler yer alıyor.