Skip to main content

Dijital dönüşüm odaklı yönetim danışmanlığı hizmeti veren GelecekHane, operasyonlarına küresel çapta devam etmek için Digitopia adını aldı.

Bugüne kadar Anadolu Sigorta, Pegasus, Şişecam, İBB, LC Waikiki, alBaraka ve Kuveyt Türk gibi şirketlere dijital dönüşüm odaklı yönetim danışmanlığı hizmeti veren GelecekHane, operasyonlarına küresel çapta devam etmek için Digitopia adını aldı. Yeni Londra ofisiyle Avrupa’da büyümeyi hedefleyen Digitopia, 2020’de de Orta Doğu’ya açılacak. Deneyimli ekip, Farplas’ın Endüstri 4.0 dönüşümünde, BriSA’nın dijital olgunluk karnesinde, Pegasus ile İpragaz’ın inovasyon yetkinliklerinde ve Hafele’nin dijital dönüşüm stratejisini belirlemede başarılı işlere imza attı. Halen Anadolu Efes’in dijital dönüşümüne destek veren Digitopia, hizmet verdiği şirketlerin operasyonel-organizasyonel mükemmellik konularındaki rekabetçiliklerini artırmayı hedefliyor.

Kurumlara dijital ve kültürel dönüşüm alanlarında rehberlik eden Digitopia, Farplas’ın Endüstri 4.0 dönüşümünde, BriSA’nın dijital olgunluk karnesinde, Pegasus ile İpragaz’ın inovasyon yetkinliklerinde ve Hafele’nin dijital dönüşüm stratejisini belirlemede başarılı işlere imza attı. Deneyimli ekip ayrıca, Anadolu Sigorta, Kuveyt Türk, alBaraka, Turkish Bank, Şişecam, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, LC Waikiki gibi şirketlerle pek çok üst düzey proje gerçekleştirdi. Halen Anadolu Efes’in dijital dönüşümüne destek veren Digitopia, hizmet verdiği şirketlerin operasyonel-organizasyonel mükemmellik konularındaki rekabetçiliklerini artırmayı hedefliyor.

Digitopia’nın kurucusu ve CEO’su Halil Aksu, dijital dönüşümün, süreçlerden organizasyona, müşteri deneyiminden yönetim yapısına kadar pek çok alanı kapsaması gerektiğini ifade ediyor. Şirketlerin yararlanabileceği bir model olarak “Dijital Olgunluk Endeksi”ni sunmanın önemine vurgu yapan Aksu, Digitopia’nın farkının her müşteriye, her projeye özel çözümler üretebilme ve bu yaklaşımı her zaman sürdürebilmede yattığını sözlerine ekliyor. Digitopia’nın başta kendi çalışanları olmak üzere müşterilerine, çevreye ve diğer paydaşlarına yönelik her zaman insani ve etik değerleri ön planda tutarak hareket ettiğine de dikkat çeken Aksu sözlerini şöyle sürdürüyor: “Dönüşümün başarılı olması için organizasyon, çalışanlar ve onların düşünce yapıları, yani kurum kültürü uygun hale getirilmelidir. Gelişim ve değişim kontrollü bir şekilde yürütülmelidir.”