Formula 1, Avusturalya Grand Prix’i öncesi Twitter ile içerik iş birliği anlaşmasını uzattıklarını açıkladı. Bu iş birliğinin devamlılığının sağlanması, F1 fanlarının 2022 ve 2023 yıllarında Twitter üzerinde daha fazla içerik görecekleri anlamına geliyor. F1, Twitter’da canlı yayınlara, yarışçılar hakkında bilgilere, röportajlara, güncel ve arşivlerden çıkarılmış videolara daha fazla yer verecek.
Öte yandan, Twitter, 2021 yılında Formula 1 ile ilgili 70 milyondan fazla tweet paylaşıldığını ve bu sayının, 2020 yılında paylaşılan tweet sayısı ile kıyaslandığında %63’lük bir artışa tekabül ettiğini açıkladı. Şirket ayrıca, resmi Formula 1 Twitter hesabı olan @F1’in %65’i 35 yaşın altında olan 7,5 milyon takipçiye sahip olduğunun ve geçtiğimiz yıl 2 milyon kadar kadın kullanıcının Formula 1 ile ilgili sohbetlere katıldığının altını çizdi.
Kaynak: Formula 1 Extends Content Partnership With Twitter – AdWeek
Yorumlar