Skip to main content

FESPA Eurasia sektöre 1.5 milyar dolarlık hacim katmayı hedefliyor.

Baskı fuarı FESPA Eurasia, bu yıl 5-8 Aralık 2019’da İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) baskı ve endüstriyel reklam dünyasını 7. kez bir araya getiriyor. Bu yıl 3 salonda gerçekleşecek olan FESPA Eurasia 2019’da, çevre ülkelerden gelen sektör profesyonelleri, fuardaki yerel ve uluslararası katılımcılarla buluşacak.

FESPA Eurasia bu yıl kullandığı ‘Potansiyelini Keşfet’ sloganı ile baskı ve endüstriyel reklam camiasının yeni işler yaratabilmesinin önünü açmayı hedefliyor. 7.5 milyar dolara yakın bir büyüklüğe sahip olan baskı sektöründe FESPA Eurasia, baskılı işlerin talebini artırarak baskı sektörünün iş hacmini fuar ile birlikte 1.5 milyar dolar artırmayı hedefliyor.

60 bin ziyaretçiye ulaşacak

FESPA Eurasia, 2013 yılından bu yana toplam 6 fuar gerçekleştirerek yaklaşık 50.000 bin ziyaretçi ve 1.000 katılımcı ile sektörün büyümesine destek oldu. FESPA Eurasia 2019’da ise 180 katılımcı ve 10 bine yakın tekil ziyaretçi bekleniyor.