Sektör dinamiklerinin bir yansıması olarak kabul edilen Felis Ödülleri, etkili yaratıcılığın peşinden koşmaya 14. senesinde de devam ediyor. 13 Eylül’e kadar başvuruların kabul edileceği Felis Ödülleri’nde bu sene önemli güncellemeler yapıldı. Açıkhava, Basın, Entegre Kampanyalar, Film, Medya ve Radyo Bölümleri’nde yer alan sektörel kategorilerin genişletilmesi öne çıkan değişiklikler arasında. Aynı zamanda Dijital, Marka Deneyimi ve Aktivasyon, Markalı İçerik ve Eğlence, Mobil, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik ve Verinin Yaratıcı Kullanımı bölümleri jüri ve başvuran ajansların geribildirimleriyle güncellendi. Ek olarak, Üretimde Ustalık ve Tasarım Bölümü’nün sektörün önde gelen isimlerinin katkıları ışığında hem başlıkları hem de başlık altındaki kategorileri yeniden şekillendirildi.
Reklamverenlerin gözü Felis’te
Bu yıl birçok alanda yenilenen Felis Ödülleri’nde, reklamverenlerin başvurabileceği bölüm sayısı 6’ya yükseltildi. Bu sayede reklamverenler; Dönüştüren Pazarlama Etkisi, Marka Deneyimi ve Aktivasyon, Markalı İçerik ve Eğlence, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik ve Verinin Yaratıcı Kullanımı bölümlerine başvuru yapabilecek.
16 ana bölümde sektördeki tüm disiplinlerden paydaşların başvurularını bekleyen Felis Ödülleri’nde bu yıl 15 Eylül 2018 – 13 Eylül 2019 tarihinde gerçekleştirilmiş projeler yarışabilecek.
Kategorilerin tamamına, başvuru sayfasına ve yarışma ile ilgili detaylara felisodulleri.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Yorumlar