Skip to main content

Reklam ve pazarlama sektörlerinde yaratıcılığı, etkiyi ve kaliteyi kutlamak amacıyla düzenlenen Felis Ödülleri’nin başvuru süreci uzatıldı.

Reklam ve pazarlama sektörlerinde yaratıcılığın, etkinin ve kalitenin kutlandığı, yaratıcılıkları ile sektörlere ilham veren projelerin ödüllendirildiği Felis Ödülleri’nde başvuru süreci uzatıldı. Felis Ödülleri, 23 Eylül’e kadar başvuruları kabul edecek.

Bu yıl Yemeksepeti ana sponsorluğunda düzenlenecek olan Felis Ödülleri’nin tüm bölümleri hem reklamverenlerin hem de reklam ajanslarının başvurularına açık. Bu durumun tek istisnası, Craft Felis’te bulunan “Film Kategorileri”. Zira Film Kategorileri’ne sadece prodüksiyon şirketlerinin başvuruları ve bireysel başvurular kabul edilecek. Yine Craft Felis’te bulunan tüm kategorilere gelen bireysel başvurular değerlendirmelere dahil edilecekler.

Data Felis’te ise reklamverenlerin ve reklam ajanslarının yanı sıra araştırma şirketlerinin ve teknoloji şirketlerinin başvuruları da değerlendirilecekler.

Ek olarak, bu yıl Entertainment Felis’te yer alan “Yapım Şirketleri” kategorilerine yalnızca film, dizi veya program yapımcısı şirketlerin başvuruları kabul edilecek. Yine aynı bölümde yer alan “Mecra Uygulamaları” kategorilerine ise yalnızca mecralar başvuru yapabilecek.

Öte yandan, etkisini kanıtlamış kampanyaların ardındaki stratejileri ve stratejistleri ödüllendiren Curious Felis başvuruları da 23 Eylül’e kadar sürecek.

Güncel trendler ve globaldeki değişimlerden yola çıkılarak her yıl yenilenen Felis Ödülleri hakkında daha fazla bilgi almak için felisodulleri.com adresini ziyaret edebilir; başvurularınız sırasında yol haritası olarak sektörün son 7 yılına ışık tutan, yaratıcı dünyanın hafızası niteliğindeki Felis Arşivi‘nden faydalanabilirsiniz.