Skip to main content

Farmaskop dergisi tarafından bu yıl beşincisi düzenlenen ‘Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri’ne başvurular 17 Haziran’da başlayacak. Başvuruda bulunmak isteyenler yarışmaya 14 Mart 2012-13 Mart 2013 tarihleri arasında ilk kez yayınlanmış,…


















Farmaskop dergisi tarafından bu yıl beşincisi düzenlenen ‘Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri’ne başvurular 17 Haziran’da başlayacak. Başvuruda bulunmak isteyenler yarışmaya 14 Mart 2012-13 Mart 2013 tarihleri arasında ilk kez yayınlanmış, uygulanmış, özgün çalışmalarıyla katılabilecek.
Sağlık iletişimini sağlıklı bir yapıya kavuşturmak için düzenlenen Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri, beşinci kez sahiplerini arıyor. Bu yıl ‘Steril Fikirler Yarışıyor!’ sloganını benimseyen yarışma, sağlık iletişimi yapan geniş bir kitleye ulaşmayı hedefliyor.
Yarışmaya, ilaç ve sağlık sektörüne hizmet veren, sağlıkla ilişkilendirilebilen tüm ürün ve hizmet alanlarında faaliyet gösteren ajansların, sivil toplum kuruluşlarının, prodüksiyon şirketlerinin ve tur, kongre, organizasyon firmalarının 14 Mart 2012-13 Mart 2013 tarihleri arasında ilk kez yayınlanmış ve uygulanmış tüm özgün çalışmaları kabul ediliyor.
Kazananlar ödüllerine, 11-16 Kasım tarihleri arasında yapılacak ‘Brand Week Istanbul’ kapsamında düzenlenecek ödül töreninde kavuşacak.
Yarışmaya başvurular, 17 Haziran’dan itibaren mci.com.tr/farmaskop adresi üzerinden yapılabilir.
Yarışmanın heyecanı paylaşmak için bize Facebook ve Twitter’dan katılabilirsiniz. 
Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri 2013 kategorileri
 
A. Sağlık Profesyonelleri İletişimi Bölümü:
1. En İyi Ürün/Marka/Firma Kimliği
2. En İyi Ürün Lansman/Re-Lansman Kampanyası
3. En İyi “Medikal Pazarlama” Kampanyası
4. En İyi Eğitim Bilgilendirme Projesi
5. En İyi Detailing/E-Detailing Malzemesi ve Yöntemi
6. En İyi Bilimsel Etkinlik Yaratıcı Uygulaması ya da Yöntemi
7. En İyi Basın İlanı
8. En İyi Süreli Yayın/E-Yayın
9. En İyi İç İletişim Kampanyası
10. En İyi Kariyer Odaklı Proje
 
B. Toplum/Tüketici İletişimi Bölümü:
1. En İyi Marka Hatırlatıcı Malzeme
2. En İyi Basın İlanı
3. En İyi Doğrudan Pazarlama Projesi
4. En İyi WOM Projesi
5. En İyi Radyo Reklamı
6. En İyi TV/Sinema Reklamı
7. En İyi Gerilla Projesi
8. En İyi Açıkhava Tanıtımı
9. En İyi Entegre Kampanya
 
C. Sosyal Sorumluluk Bölümü:
1. En İyi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyası
2. En İyi Bilinçlendirme/Farkındalık Kampanyası
3. En İyi Doğa Dostu Kampanya
4. En İyi Kadın ya da Erkek Sağlığını Korumaya Yönelik Kampanya
5. En İyi Engellilere Yönelik Kampanya
6. En İyi Sağlıklı Beslenmeye Yönelik Kampanya
7. En İyi Hijyen Kampanyası
8. En İyi Kamu Bilgilendirme/Farkındalık Kampanyası
 
D. Dijital Kategoriler Bölümü:
1. En İyi Web Reklamı Tasarımı
2. En İyi İnternet Sitesi/Uygulaması
3. En İyi Sosyal Medya Kullanım
4. En İyi Mobil Sağlık Projesi
5. En İyi Bilgisayar Bazlı Proje
6. En İyi Advergame/Gamification Uygulaması
7. En İyi Yenilikçi Dijital Mecra Kullanımı
8. En İyi Dijital Entegre Kampanya
 
E. PR/İletişim Bölümü:
1. En İyi İletişim Yönetimi
2. En İyi PR Projesi
3. En İyi Etkinlik Yönetimi
 
F. Genel Kategoriler:
1. En İyi Kurumsal Kimlik Kampanyası
2. En İyi Sağlık İletişim Ajansı Kurum Kimliği ve Tanıtımı
 
 
İletişim:
Gözde Yılmaz
gozdeyilmaz@kapital.com.tr
0212 282 26 40/211
Bürucen Dalkıç
burucendalkic@kapital.com.tr
0212 282 26 40/314