Skip to main content

Facebook, perakendecilere yönelik Dinamik Reklamlar’ı (Dynamic Ads for Retail) kullanıma sundu

Reklamverenler, artık insanlara onlara en yakın mağazada yer alan ürünleri gösteren dinamik Facebook reklam kampanyaları oluşturabilecek. Dinamik Reklamların özellikleri arasında yer alanlar ise şöyle:

  • Yerel olarak erişilebilirlik: Ürün resminin üzerinde yer alan mevcudiyet göstergesi insanlara ürünün onlara yakın bir mağazada bulunup bulunmadığını gösteriyor. Eğer söz konusu ürün mağazada bulunmuyorsa, kampanya otomatik olarak kendini güncelliyor ve mağazanın bulunduğu bölgedeki insanlara bu ürün gösterilmiyor.
  • Benzer ürünler: En yakın mağazadaki benzer ürünleri gösteriyor ve bu sayede insanlar rafları telefonları üzerinden gezebiliyor.