Şu anda 5 milyonun üzerinde aktif reklamverenin bulunduğu Facebook’un sunduğu ürünler sayesinde müşteri adayları, işletmelerin ürünleri hakkında daha fazla bilgi alabiliyor, web sitelerini ziyaret edebiliyor, uygulamalarını indirebiliyor ve işletmelere mesaj gönderebiliyor. İçinde bulunduğumuz mobil ekonomide Facebook, küçük ölçekli işletmelerin büyümesine ve yerel işletmelerin dünya pazarına açılmasına yardım ediyor. 65 milyon Facebook Sayfası ve 8 milyon Instagram profili ile Facebook, işletmeler için kapsamlı mobil bir çözüm sunuyor.
İşletmelerin Facebook ve Instagram ile yapabilecekleri şöyle:
- Hızlı ve etkin yöntemi seçmek: İşletmeler, Reklam Yöneticisi Uygulaması’nda yapılan yeni geliştirmeler ile zamandan tasarruf edebiliyor ve hangi yöntem ile en verimli sonuca ulaştıklarını görebiliyor. Aynı zamanda yüksek performanslı reklamları tekrar devreye almaya, yeni ilgi alanları ve hedef ekleme ile reklamları karşılaştırmaya yönelik “tek tık” seçeneğinden faydalanabiliyor.
- Yaratıcı olmak: İşletmeler, Mobil Stüdyo ile mobil cihazlar üzerinden mükemmel reklamlar oluşturulmasını sağlayan araçlara erişebiliyor.
- Yeni beceriler kazanmak: Blueprint e-eğitim, yüzde 50’sini KOBİ’lerin oluşturduğu 1 milyondan fazla kullanıcı için, 10 dilde kullanıma sunuluyor. Bugüne kadar 150 ülkede, 2,5 milyarın üzerinde elektronik eğitim kursu alındı.
- Müşterilerle iletişim kurmak: İşletmeler, Sayfa Yöneticisi Uygulamasını kullanarak mobil ve masaüstünde tek bir Gelen Kutusu üzerinden Facebook, Messenger ve Instagram’daki müşterileriyle iletişim kurabiliyor.
- Müşteri coğrafyasını genişletmek: İşletmeler, uluslararası ‘benzer hedef kitleler,’ global hedefleme, taktik haritası gibi özellikleri kullanarak global kampanyalar düzenlenmesini sağlayan çözümlerden faydalanabiliyor.
- Benzer yaklaşımdaki iş sahiplerinden bir şeyler öğrenmek: Facebook, ABD, Hindistan, Brezilya ve Almanya gibi ülkelerde KOBİ konseyleri oluşturdu ve 2017’de bunlara yenilerini eklemeyi planlıyor.
Yorumlar